Termes i Condicions de Venda

Aquests són els Termes i Condicions que regulen la relació contractual dadquisició de productes que Söllworld S.L. amb NIF B65387649 ofereix a la seva Botiga Online www.sollworld.com . Els Termes i Condicions de venda descrits a continuació, regeixen exclusivament les relacions contractuals entre tot usuari de la pàgina web de Söll (anomenat d'ara endavant "Client") i el venedor, que és la societat Söllworld SL (denominada d'ara endavant "Söll" o "Nosaltres") i propietària de la Botiga Online: www.sollworld.com

  1. OBJECTE
    1. L'objecte dels presents Termes i Condicions de compra és el subministrament per part de Söll dels productes oferts a la Botiga Online, a canvi d'una prestació econòmica.
    2. Accedint al nostre portal, el Client es compromet a respectar els Termes i Condicions així com les normes d'utilització que hi figuren.
  2. ENTRADA EN VIGOR
    1. Aquests Termes i Condicions, juntament amb la confirmació de comanda, constitueixen el contracte entre Söll i el Client per al subministrament de productes. No seran aplicables cap altres Termes i Condicions.
    2. S'entendrà que el Client està d'acord amb les condicions generals que es prevegin en aquest text des del moment que accepta que ha llegit i està d'acord amb aquests Termes i Condicions.
  3. FER UNA COMANDA
  4. El procediment que l'Usuari haurà de seguir per fer una comanda i contractar productes a través del Lloc Web és el següent:

    1. Fer clic a qualsevol de les pestanyes dels diferents productes.
    2. Seleccionar el producte desitjat fent clic al botó "Afegir a la cistella". L'Usuari podrà veure els productes seleccionats al Lloc Web, podent eliminar de la llista aquells que no vulgui abans de continuar amb el procés de compra. L'Usuari pot introduir el codi de cupó si teniu un codi de descompte. L'Usuari pot consultar les despeses de transport conforme l'adreça d'enviament que assenyali, fent clic al botó "Obtenir una cotització". A continuació, fer clic al botó "Actualitzar total" obtindrà el preu final de la comanda. Si esteu d'acord clic a "Finalitzar comanda".
    3. Tenim en estoc els productes que puguis afegir al carro de la compra de la teva comanda on line. Si t'apareix al desplegable de talles i colors vol dir que el producte sí que està en estoc. Tret d'error informàtic o tipogràfic, l'estoc de cada producte mostrat a la nostra web és l'estoc real disponible.
    4. Afegir un article a la cistella de la compra no garanteix que quedi reservat per al client. Quan s'ha completat el procés de pagament, el producte queda reservat per al client.
    5. L'Usuari haurà d'introduir les vostres dades en diferents apartats per procedir amb la compra ja sigui usuari registrat o convidat. L'usuari registrat les dades quedaran registrades a la bbdd propietat de Sollworld. Les dades que heu d'introduir per l'Usuari són les dades d'accés, les dades de facturació, l'adreça d'enviament, el mètode d'enviament i la informació de pagament. A l'últim apartat anomenat "editar carret" podeu editar el carret. A continuació, feu clic al botó "Finalitzar manda" acceptant prèviament les "Condicions de Venda" i "Polícia de privadesa".
    6. L'Usuari rebrà la confirmació de la comanda mitjançant la visualització d'un missatge en pantalla i la recepció d'un correu electrònic al compte facilitat durant el procés de compra.
    7. Preu i forma de pagament:
      Excepte indicació expressa en contra, els preus presentats al Lloc Web inclouen l'IVA corresponent. El pagament es pot fer mitjançant targeta de crèdit (Visa o Mastercard), transferència bancària, PayPal, Bizum, Clearpay i Stripe.
    8. Enviament de factures:
      L'Usuari sap i accepta que el Lloc Web només us enviarà les vostres factures al correu electrònic que heu facilitat durant el procés de compra. No obstant això, l'Usuari pot sol·licitar en qualsevol moment que les factures se li remetin en paper, per a això haurà d'enviar la seva sol·licitud a info@sollworld.com
    9. Garantia dels productes:
      Tots els articles oferts a la nostra web disposen de 2 anys garantia, que entrarà en vigor en el moment en què es rebi de l'article.
      En cas que un article sigui defectuós, i sempre que aquest estigui dins del període de garantia, procedirem a la reparació, substitució o reintegrament parcial o total de la comanda, sense cap cost per al client. En qualsevol cas, haurà d'informar-nos del problema en un termini màxim de dos mesos des que tingui coneixement d'ell.
  5. DESPESES D'ENVIAMENT
  6. Les despeses d'enviament es calcularan automàticament a la pàgina de pagament, en seleccionar la destinació d'enviament, a l'apartat "Obtenir una cotització" dins de Carro de la compra. Per a comandes internacionals, a les Illes Canàries, a Ceuta ia Melilla, qualsevol impost de duana o d'importació addicional es cobrarà un cop el paquet arribi al vostre país de destinació.

    1. Termini d'enviament i entrega
    2. Els enviaments es realitzaran entre 1 i 2 dies hàbils a partir de la verificació de la transacció de la comanda. És important tenir en compte que la verificació de la transacció es pot fer entre 1 i 3 dies hàbils a partir de la realització de la comanda, depenent de la modalitat de pagament que hagis seleccionat.

      Una vegada la vostra comanda hagi estat enviada, el nostre servei de transport, us enviarà un email amb un enllaç de seguiment de l'enviament. A través seu podràs conèixer l'estat de l'enviament en tot moment.

      La comanda serà enviada a través de l'enviament Estàndard. Aquí us indiquem els terminis de lliurament en funció de la destinació:

      • Enviaments peninsulars a territori espanyol i Balears: s'estableix un termini de lliurament d'1 a 2 dies hàbils a partir de la verificació de la transacció de la comanda.
      • Enviaments a les Illes Canàries, Ceuta i Melilla: s'estableix un termini de lliurament de 2 a 3 dies hàbils a partir de la verificació de la transacció de la comanda. Les Illes Canàries, Ceuta i Melilla no formen part del territori duaner de la Unió Europea (UE), de manera que els enviaments estan subjectes a impostos i/o aranzels duaners. En la majoria de casos, les taxes es cobren en el moment del lliurament del paquet.
      • Enviaments internacionals: s'estableix un termini de lliurament de 2 a 3 dies hàbils per a comandes internacionals i intercontinentals. Qualsevol impost de duana o d'importació addicional es cobrarà un cop el paquet ha arribat al vostre país de destinació. Aquests càrrecs aniran a càrrec del destinatari del paquet.

      Lamentablement, no tenim control sobre aquests càrrecs i no podem especificar-ne un cost concret, ja que les polítiques de duanes i els impostos d'importació varien considerablement d'un país a un altre. Per això, suggerim que en cas de dubte us poseu en contacte amb la vostra oficina local de duanes per conèixer els càrrecs actuals abans de fer la vostra comanda.

      Si tens qualsevol dubte respecte a l'estat de l'enviament o incidència respecte d'aquest, pots posar-te en contacte a través de info@sollworld.com o trucant al 690 125 196.

    3. Informació de lliurament
    4. La comanda s'enviarà a l'adreça indicada en el moment de fer la comanda. En cas que no et trobis al domicili en el moment de lliurament, el nostre servei de transport, es posarà en contacte amb tu per acordar un altre dia de lliurament.

      El lloc de lliurament no podrà ser modificat una vegada realitzada la comanda. La comanda no es podrà recollir a l'oficina.

    5. Més informació
    6. Si vols conèixer més informació sobre la comanda, l'enviament o el lliurament, no has rebut la teva comanda o hi ha hagut cap error, posa't en contacte amb nosaltres enviant un correu electrònic a info@sollworld.com o mitjançant Contacti'ns.

    7. Despeses d'enviament gratuïtes a partir de 150€ de compra (només per a Europa).
  7. INFORMACIÓ SOBRE ELS PRODUCTES
    1. Prestem gran atenció a la informació relativa a les característiques essencials dels productes mitjançant descripcions tècniques i de fotografies que il·lustren els productes. Tot això, es fa dins del límit de la tècnica i respectant els millors estàndards del mercat.
  8. PREUS
    1. El preu de cada producte vindrà determinat clarament a la pàgina web. El preu i les condicions dels productes oferts podran variar, però en qualsevol cas sempre regiran per al Client el preu i les condicions que hi havia quan va fer la comanda.
    2. Ens reservem el dret a cobrar la comanda des del moment de la recepció.
    3. Els preus de venda indicats a la nostra Botiga Online es mostren de la manera següent: Si el client viu a la Unió Europea, tots els preus inclouen l'IVA.
    4. Les despeses de servei de l'enviament no estan indicades en el preu dels productes. Les despeses de servei de l'enviament són a compte del Client i s'afegiran al total de l'import dels productes seleccionats. Se us informarà d'aquestes despeses abans de confirmar la comanda i finalitzar el procés de contractació.
  9. DISPONIBILITAT
    1. S'ha de tenir en compte que les comandes seran enviades dins dels límits d'estoc disponibles. Si un dels articles demanats no estigués en estoc, ens comprometem a enviar al Client un correu electrònic com més aviat millor (a partir de la data en què va realitzar la comanda) per comunicar-li el termini en què podrem enviar-li el seu(s) producte( s). En cas que no estigués interessat a esperar, podrà sol·licitar la devolució dels imports que hagi satisfet per aquest article.
    2. Si algun dels productes de la seva comanda, un cop facturat, no estigués disponible, ens comprometem a enviar al Client els productes disponibles. Si fos possible, li proposarem un article de qualitat i preu equivalent en substitució del producte indisponible. En cas que no accepti el producte substitutiu proposat, procedirem al reemborsament del producte indisponible. Si voleu tornar el producte substitutiu, les eventuals despeses aniran a càrrec de Söll.
  10. PAGAMENT DELS PRODUCTES
    1. Söll posa a disposició del Client 6 modalitats de pagament:
      • Pagament amb targeta de crèdit/dèbit: Si opteu pel pagament amb targeta, la comanda del Client no es podrà tenir en compte i no serà tramitada fins que el pagament hagi estat autoritzat pel vostre banc o caixa. Acceptem targetes Visa i Mastercard donades d'alta al sistema de pagament segur “Verified by Visa”.
      • Pagament per PayPal: PayPal permet pagar directament sense comunicar les dades financeres a Internet. PayPal codifica automàticament les dades confidencials amb l'ajuda de les millors tecnologies disponibles al mercat.
      • Pagament per transferència bancària: El client realitza una transferència des del vostre banc al nostre compte facilitat per correu electrònic a la comanda.
      • Pagament per Klarna: El client pot fer la compra a terminis de la comanda.
      • Pagament a través de Bizum: El client realitza el pagament a través de Bizum.
      • Pagament a través de Stripe: accepta més de 135 divises.
    2. Söll es reserva el dret a rebutjar una comanda que no ha estat pagada íntegrament.
    3. En cas que la compra l'hagi fet un consumidor final o una empresa s'estendrà la factura corresponent. En tots dos constarà el desglossament corresponent a l'impost sobre el valor afegit si és aplicable i les despeses d'enviament.
  11. DEVOLUCIÓ DELS PRODUCTES I DESISTIMENT
  12. Dret de desistiment

    Teniu dret a desistir del present contracte en un termini de 30 dies naturals sense necessitat de justificació.

    El termini de desistiment expirarà als 30 dies naturals del dia que vostè o un tercer per vostè indicat, diferent del transportista, va adquirir la possessió material de l'últim d'aquests béns.

    Per exercir el dret de desistiment, haureu de notificar-nos a Söllworld sl. Carrer Quintana, 55, 08205 Sabadell, Barcelona, Espanya, +34 690 125 196, info@sollworld.com la seva decisió de desistir del contracte a través d'una declaració inequívoca (per exemple, una carta enviada per correu postal, fax o correu electrònic ). Podeu utilitzar el model de formulari de desistiment que hi ha a continuació, encara que el seu ús no és obligatori.

    Per complir el termini de desistiment, n'hi ha prou que la comunicació relativa a l'exercici per part seva d'aquest dret sigui enviada abans que venci el termini corresponent.

    Conseqüències del desistiment

    En cas de desistiment per part seva, us tornarem tots els pagaments rebuts de vostè, incloses les despeses de lliurament (amb l'excepció de les despeses addicionals resultants de l'elecció per part seva d'una modalitat de lliurament diferent a la modalitat menys costosa de lliurament ordinari que oferim) sense cap demora indeguda i, en tot cas, com a molt tard 14 dies naturals a partir de la data en què se'ns informi de la seva decisió de desistir del present contracte. Procedirem a efectuar aquest reemborsament utilitzant el mateix mitjà de pagament emprat per vostè per a la transacció inicial, tret que hagi disposat expressament el contrari; en tot cas, no incorrerà en cap despesa com a conseqüència del reemborsament. Podrem retenir el reemborsament fins haver rebut els béns, o fins que hagi presentat una prova de la seva devolució, segons quina condició es compleixi primer.

    Ens haureu de tornar o lliurar directament els béns oa Söllworld sl. Carrer Quintana, 55, 08205 Sabadell, Barcelona, Espanya, +34 690 125 196, info@sollworld.com, sense cap demora indeguda i, en qualsevol cas, a més tard en el termini de 14 dies naturals a partir de la data en què ens comuniqueu la vostra decisió de desistiment del contracte. Es considera complert el termini si efectua la devolució dels béns abans que hagi conclòs aquest termini.

    Només serà responsable de la disminució de valor dels béns resultant d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.

    Model de formulari de desistiment

    A l'atenció de:

    Söllworld sl. Carrer Quintana, 55, 08205 Sabadell, Barcelona, Espanya, +34 690 125 196, info@sollworld.com

    • Per la present us comunic/comunicem (*) que desisteixo del meu/desistim del nostre (*) contracte de venda del següent bé/prestació del següent servei (*)
    • Comanda el/rebut el (*)
    • Nom del consumidor i usuari o dels consumidors i usuaris
    • Domicili del consumidor i usuari o dels consumidors i usuaris
    • Signatura del consumidor i usuari o dels consumidors i usuaris (només si aquest formulari es presenta en paper)”
    • Data (*) Ratlleu el que no sigui procedent.

  13. OBLIGACIONS DE SÖLL I DEL CLIENT
    1. Söll es compromet a posar a disposició del Client tota la informació necessària relativa als productes que ofereix així com a les comandes. Söll no es fa responsable de la no-execució de les presents condicions en cas de força major i en cas de manca del Client o d'un fet imprevisible per part d'una persona aliena al contracte.
    2. El Client es compromet a emplenar els formularis de comanda i els seus camps segons les instruccions indicades. Söll protegirà les dades d'acord amb la llei. El Client també es compromet a abonar el preu del producte, amb els impostos corresponents i les despeses d'enviament.
    3. Us recordem que és aconsellable que guardeu una còpia de les dades contingudes en els productes comprats. Söll no es responsabilitza de qualsevol pèrdua de dades, fitxers o, en general, de qualsevol dany que resultés d'una fallada de còpia de seguretat per part del Client de les dades contingudes en els productes adquirits.
    4. Söll no es fa responsable de les conseqüències que poguessin resultar d'una utilització inadequada dels productes venuts a la Botiga Online.
    5. En cas que un producte aparegui amb un preu o amb dades incorrectes a causa d'un error tipogràfic o un error a la informació sobre el producte o el preu Söllworld S.L tindrà dret a rebutjar o cancel·lar totes les comandes dels Productes que apareguin amb un preu incorrecte. Söllworld S.L tindrà dret a rebutjar o cancel·lar qualsevol d'aquestes comandes independentment de si la comanda s'ha confirmat i si l'import s'ha carregat a la targeta de crèdit/dèbit o pagament per transferència o Paypal. Si ja s'ha realitzat el càrrec corresponent a la compra, Söllworld S.L abonarà immediatament al compte de la targeta de crèdit/dèbit o compte corrent l'import corresponent a aquest càrrec.
  14. COMENTARIS
    1. Totes les opinions redactades pels clients són controlades per l'equip de màrqueting. Si les opinions rebudes infringeixen la llei, l'ètica o la moral (publicitat abusiva, difamació, insults, comentaris fora de context...), Söll es reserva el dret de rebutjar o modificar aquestes opinions.
  15. PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS
    1. Les dades personals que el Client ens ha de facilitar són indispensables per a l'enviament de les comandes i la redacció de factures. L'absència d'aquestes dades comportarà l'anul·lació automàtica de les comandes. En inscriure's a la pàgina, el Client es compromet a proporcionar dades personals vàlides, dades que permeten la prestació del servei per part de Söll i la correcta identificació del Client registrat, així com l'enviament d'informació i publicitat dels diferents productes i ofertes que Söll pugui tenir a les seves pàgines web.
  16. PROPIETAT INTEL·LECTUAL
    1. Tot el contingut de la Botiga Online de Söll (il·lustracions, textos, denominacions, imatges, vídeos) és propietat de Söll. Tota reproducció parcial o total del contingut mitjançant qualsevol procediment i en qualsevol suport està subjecta a una autorització prèvia i expressa de Söll.
  17. LLEI APLICABLE I JURISDICCIÓ
    1. El present contracte serà interpretat i es regirà conforme la legislació espanyola i europea vigent. Les parts se sotmeten, a la seva elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili del Client.
  18. RESSENYES I COMENTARIS
    1. Söllworld sl. recomana al Client que deixi ressenyes, comentaris i preguntes sobre productes en venda a les nostres botigues online. Regularment supervisem aquest contingut i ens reservem el dret d'eliminar-lo, rebutjar-lo o editar-lo en qualsevol moment. En enviar informació al nostre lloc web com una ressenya, una pregunta tècnica sobre un producte o un comentari sobre el servei, el Client entén que el que heu enviat no està protegit per drets d'autor i està permetent la seva aparició a la nostra botiga online. /li>
To Top