Producte afegit a la cistella
Com puc fer una comanda en línia?
Per fer una comanda on line, en primer lloc hauràs d'escollir i afegir els productes que vulguis comprar al carro de la compra que es mostra al site sota el botó “afegir a la cistella”.
Una vegada omplert el carro de compra i finalitzada la compra t'hauràs de registrar facilitant les dades personals necessàries per procedir a l'enviament de la comanda ia continuació realitzar-ne el pagament.
Rebràs un mail de confirmació on t'indicarà en quina situació està la teva comanda.
Com puc saber la meva talla?
A cada fitxa de productes trobareu un quadre de talles que us orientarà a escollir quina talla necessiteu comprar. Les nostres talles són de nen i adult i són totes UNISEX.
Quines formes de pagament puc fer servir?
Les opcions de pagament acceptades a la nostra botiga en línia són:
- Targeta de crèdit o dèbit: mitjançant un sistema de pagament bancari 100% segur
- Paypal: et redirigim a la pàgina de paypal perquè hi puguis fer el pagament de la teva compra de manera 100% segura
- Transferència bancària: en finalitzar la comanda, us facilitem un número de compte on fer l'ingrés de l'import total. Si transcorreguts 5 dies no veiem l'ingrés fet al nostre compte, ho cancel·larem.
- Pagament per Amazon Pay
- Pagament per Paga+Tarde: El client pot fer la compra a terminis de la comanda.
Quines dades he de facilitar per fer una comanda online?
Quan facis una compra amb nosaltres per primera vegada cal que ens facis arribar a través del nostre formulari de registre les teves dades, adreça física i un correu electrònic. D'aquesta manera podem enviar-te la confirmació de la comanda i la comanda així com mantenir-te informat sobre l'enviament o qualsevol incidència de la teva compra.
També us enviarem per mail les novetats dels nostres productes o ofertes, així com les confirmacions de pagaments o devolucions realitzats per tu.
Com sé que la meva comanda s'ha tramitat correctament?
Söll enviarà via email una confirmació de comanda.
Com puc saber si un producte està en estoc?
Tenim en estoc els productes que puguis afegir al carretó de la compra de la teva comanda on line. Si t'apareix al desplegable de talles i colors vol dir que el producte sí que està en estoc. Tret d'error informàtic o tipogràfic, l'estoc de cada producte mostrat a la nostra web és l'estoc real disponible.
El preu dels productes es mostra amb IVA o sense?
Els preus de la nostra web són amb IVA inclòs.
On envieu les comandes?
Enviem comandes a tothom. Si el teu país no apareix al llistat i vols fer una comanda envia'ns un correu a info@sollworld.com
Els preus mostrats a la web inclouen tots IVA, en cas que la comanda tingui destinació a un país fora de la Unió Europea, no s'aplicarà aquest IVA i el client serà l'encarregat de pagar els impostos del país de destinació a cas que sigui procedent.
Puc canviar un producte comprat en línia a una botiga física?
No, els productes adquirits a la nostra pàgina web no poden ser canviats ni tornats a les botigues físiques en què Söll distribueix els seus productes.
Com puc contactar amb vosaltres?
Pots contactar amb nosaltres a través de:
- El formulari de contacte que trobaràs aquí
- Enviant un e-mail a: info@sollworld.com
- Trucant al 690 125 196 de dilluns a divendres de 8 a 17h
Valoracions de productes
Els clients de sollworld.com podran fer valoracions dels productes i així facilitar informació complementària i pràctica a la resta d'usuaris. Les valoracions han de ser respectuoses i aportar informació útil a la resta d'usuaris.
- Aquestes valoracions seran revisades per l'equip de Söll.
- Per poder valorar els productes s'ha d'estar registrat com a usuari a sollworld.com
Söll es reserva el dret de no publicar alguna valoració de producte en cas que aquesta sigui irrespectuosa.
Puc rentar la meva peça Söll?
Accedeix a aquest enllaç per veure la nostra recomanació de com cuidar i rentar la nostra roba.
Quin tipus de garantia tenen les peces de roba de Söll?
Els productes Söll tenen una garantia de dos anys per material defectuós o defectes de fabricació.
Si el producte presenta algun defecte de fabricació, aquest es repara sense despeses, se substitueix o s'abona segons el nostre criteri. No hi ha garantia en cas que es tracti de danys causats per accident, ús impropi, negligència, rentat incorrecte, normal deteriorament de la peça o desgast natural del color o del teixit per un ús prolongat en el temps de l'article.
En alguns casos, els danys no coberts de garantia poden ser reparats amb càrrec i cobrant les despeses d'enviament.
Per a una avaluació de la garantia, el consumidor ha de tornar el producte a la botiga on ha adquirit larticle presentant el tiquet de compra.
En cas que l'article va ser adquirida a la botiga en línia Söll, seguiu el nostre procediment de devolució per tornar el vostre article.
He de pagar despeses d'enviament per tornar els articles en garantia?
Söll cobreix les despeses derivades de la devolució dels articles en garantia. En cas d'articles no coberts per garantia, es cobrarà la quantitat estipulada per l'enviament i la reparació.
Si torno un producte, el repararan, me n'enviaran un altre similar o em tornaran l'import de la compra?
Si el dany o la fallada del seu producte de Söll es deu a un defecte de qualitat o fabricació, repararem el producte, n'enviarem un de similar o li tornarem l'import de la seva compra. En funció del nostre criteri, si el producte que ens ha tornat no està defectuós, rebutjarem la reclamació per garantia i li tornarem el producte.
La garantia cobreix el desgast normal del producte?
La garantia de Söll no cobreix el desgast normal del producte.
Puc enviar un article a reparació encara que la garantia no cobreixi els desperfectes que presenti?
La política de garantia no cobreix danys com esquinçades, esfilagarsades, esquinçaments, cremades o forats. Entenem que poden passar accidents. El departament de garantia de Söll pot intentar reparar l'article en la mesura que sigui possible per una tarifa raonable, a la qual cal afegir una mòdica suma per despeses d'enviament.
He comprat l'article al meu lloc de vacances. Puc gaudir de la garantia?
La nostra política estipula que els articles s'han de tornar a través del punt de venda original. Si això no és possible, consulteu la vostra botiga local per comprovar si us poden prestar els serveis de la garantia o poseu-vos en contacte amb nosaltres.
He comprat l'article al meu lloc de vacances. Puc gaudir de la garantia?
La nostra política estipula que els articles s'han de tornar a través del punt de venda original. Si això no fos possible, consulteu amb la vostra botiga local per comprovar si us poden prestar els serveis de la garantia o poseu-vos en contacte amb nosaltres.